Önskelista.

Nu kommer min efterlängtade önskelista, för det är ju faktiskt snart Jul!
 
1. Hörde matte prata i stallet om att mina lurviga benskydd blir så lortiga, dom här tycker jag ser praktiska ut!
Dom finns i vit, svart och brun. Kostar ca 900 och då får man en till varje ben. Det finns även lite andra varianter som är billigare har lillmatte sagt. Fråga henne om du vill veta vart du får tag på dom, matte! (Man kan tydligen komma undan med så lite som 600 kr om man letar duktigt!)
 
2. Ett riktigt mysigt stalltäcke att ha när jag fryser på vintern. Matte envisas ju med att raka av mig allt hår så jag blir naken... Lite pinsamt!
Det här täcket är från ett märke som heter HV Polo, det är fodrat med 400gram gosigt foder och kostar ungefär 1500kr, man kan köpa fina benskydd från samma sida. Sidan heter Charlies.nu!
 
3. Massvis med kramar och pussar önskar jag mig såklart! Min önskelista är inte så lång i år, för jag är så nöjd med mina mattar och alla andra som är snälla mot mig. Så jag önskar mig faktiskt bara saker som jag behöver.
Kraaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0