Mina mål för 2013.

Jag har fått tips av lillmatte att läsa lite andra hästars bloggar, fast jag hittade bara bloggar där mattarna skrev? Konstigt!
 
Iallafall så är det många som sätter upp mål för nästa år... Jag tänkte göra detsamma.
 
- Jag vill lära mig trava på stället. Matte försöker, hennes tränare Henrik försökte, men jag måste ju få visa att jag kan stå på bakbenen först. Jag fattar vad dom menar nu, men jag har ju lärt mig såntdär som cirkushästarna gör! Trodde matte skulle applådera när jag stod på 2 ben, men hon tyckte bara jag var lite dryg då...
 
- Jag ska försöka att sluta äta täcken, det går jättebra just nu och matte har lovat mig en ny pyjamas.
 
- Också vill jag göra mina mattar jätteglada varje dag. Speciellt min stora matte, hon är bäst i världen!
 
Avslutar med en jättefin bild på mig, lillmatte provade en ny frisyr på mig, men man får inte ha sån frisyr på tävling. Lite besviken blev jag... Men visst blev jag fin?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0