Lillmatte-helg och bilder.

Min matte är på en liten semester nu i helgen, så lillmatte vaktar mig så jag inte ska hitta på bus!
Självklart så busar jag mer än vanligt när lillmatte är där, men inget dumt, bara sånt som hon tycker är roligt också! Vi lekte iallafall lite i ridhuset, med mig i ett långt snöre. Jag lådsades bli rädd för pinnen som lillmatte hade några gånger, bara så jag fick springa jättejättefort! Det var sååå roligt att springa.
 
Jag har lite bilder på där jag bor som ni ska få se. Hur min hage ser ut och sådär.
 
Här står jag och äter mitt mellanmål.
 
Och här står jag och solar mig i min hage!
Sist så får ni en söt bild på min mule.
Hoppas ni har en bra lördag-kväll, för det har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0