Mina mål för 2012.

Jag har tänkt lite, och kommit fram till att jag borde göra en lista med saker jag vill ha gjort i år. Här kommer den:


 - Springa snällt med matte i något som heter medelsvår C, är jag riktigt duktig så får jag springa medelsvår B sen. Men då måste jag vara jätteduktig först.
- Börja lyssna mer på lillmatte när hon rider, hon gör ju inte riktigt som stormatte, men hon är ju snäll så jag kanske ska sluta vara så noga med petitesserna...
- Använda min charm för att få matte att köpa minst ett nytt pannband åt mig, Bamba får fina saker hela tiden så nu börjar jag faktiskt bli lite avundsjuk.
- Äta jääättemycket gräs, helst ska jag bli så tjock så sadelgjorden inte går runt, då kanske jag får göra mer såndär "löshoppning", och det är ju kul!
- Vinna en rosett! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0