MSV:B!

Jag har kvalat, fast jag klev mig själv på foten båda dagarna på tävlingarna, på samma ställe fast andra sidan liksom, om du förstår? Samma fot, men andra sidan av ridbanan, men jag gjorde samma sak...


Då ramlade skon av! Matte säger att jag har bra bakbensaktivitet.

Nu får jag iallafall springa något som heter MSV:B

http://stallbacken.50webs.com/dressyr/program/MsvB-svar/MsvB2_2006.html

På den länken finns beskrivning på hur jag ska springa, men jag har funderat på något... Mitt i så står det "byte"!
Betyder det att dom ska byta något? Byta matte? Ska lillmatte komma och rida resten av krumelurerna efter det? Jag vet inte alltså, måste fråga Bamba, han kan ju såntdär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0