Min inköpslista!

Matte, skynda! Lillmatte använde all pälsglans som var kvar idag, och lillmatte säger att när man ändå beställer en sak kan man ju passa på, så här är min lista med saker jag känner att jag behöver på ett eller annat sätt!

Alla saker finns i samma webshop... *ser glad ut*

OS pannband, kostar baaara 767kr, förut kostade det 1095!! Matte, det är jättebilligt ju!


Saltsten, jag har snart ätit upp min, den på snöret kostar typ 70 kr!


Kamma-svansen-spray, lillmatte säger att den här är bäst! 159kr!


Det här önskar jag mig egentligen till matte, för våran sadel, eller ja, hennes sadel (men den ligger ju faktiskt på min rygg!) har inte en så bra påse att vara under... Den här ser fin och bra ut, dessutom var den billigast, bara 79kr!


Flugmedel, för nu är jag FAKTISKT trött på dom där flugorna! :( 229kr!



Både schabraket och lindorna finns i en färg som heter gråmelange, den är jättefin, jag har sett bilder och jag tror jag skulle bli jääääättefin i det... Schabraket kostar 399, men lindorna är på rea så dom kostar faktiskt bara 179kr!


Snälla matte? *Blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0