Hej allihopa!

Usch, jag har ju knappt haft någon tid alls till någonting nu! Speciellt inte att skriva, jag har gjort jättemycket viktiga saker, och varit på sjukhus...


Matte och Lillmatte fick åka med mig till ett sjukhus som heter Ultuna för jag hade så ont i magen att jag (matte o lillmatte med) trodde jag skulle dö! Men det gjorde jag inte, istället så tittade massor med människor på mig, sa att jag var söt, stoppade armen i min rumpa (börjar bli van nu men det är faktiskt väldigt förnärmande!!) och grävde efter gud vet vad, stack hål på min mage och struntade i att mata mig när jag var hungrig! Dom tyckte jag var väldigt stor också, men Billy är ju faktiskt mycket större!

Iallafall så hade jag antagligen ätit för mycket gräs och då blev jag väldigt gasig i magen... Ingen vet varför jag inte kunde prutta då, men det gick bara inte! Nu är jag hemma igen och får massor med hö som vanligt, fick lite mer varje dag i början, dessutom får jag äta gräs en liten stund varje dag, och matte/lillmatte ägnar mig ovanligt mycket uppmärksamhet.


Nu tänker jag aldrig mer äta gräs för fort, för det gjorde verkligen jätte jätte ont! Usch!

Justja, jag stod i en konstig box på sjukhuset... Det var inte såntdär mysigt "spån" i den som matte har, utan något som prasslade, smakade äckligt och fastnade på tungan... Blääää! Matte kallade det tidningspapper, jag kallar det äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0