Mina senaste tävlingar...

Har jag ju inte hunnit skriva om så mycket.. Men ni kanske förstår varför, jag är ju en väldigt upptagen häst. Äta, sova, puffa på lillmatte... Allt tar sin tid! Iallafall så har lillmatte tagit kort på mig när jag tävlade hemma i vårat ridhus. Jag sprang programmen MSV:C1 och MSV:C2. Dom är roliga, och domarna skrev jättesnälla saker om mig!


(Matte har köpt en ny kavaj också, så nu slipper jag skämmas för att hon har en för stor kavaj. Fast min matte är alltid fin, men det räcker med en sak som fladdrar i vinden när vi springer, min svans!)


 





Mina mattar tycker jag är "i en fin uppförsbacke", någon som vet vad dom menar? Jag tyckte nämligen att ridbanan var ganska platt, och lerig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0