Ska man vara fin, får lillamatte lida pin?

Igår så putsade lillmatte hela min hoppklädsel, för jag ska hoppa i helgen. Tävla tillochmed, med mattes snälla kompis Lena. Hon är jätteduktig och erfaren, har massa meriter och så! Det ska bli roligt tror jag, fast jag kan bättre själv än när Lena ska styra och ställa. Tycker iallafall jag... Matte och Lena håller inte med, dom tycker jag ska byta galopp och INTE riva hinder, jag trodde det var snabbast runt och man fick poäng för hur många stolpar som ramlade? Det vore ju mer logiskt, och roligt framförallt! Här kommer lite kort på Lena med andra hästar som hon tränat och haft :) Så ni får se vad duktig hon är! Klicka på bilderna så blir dom större! (Tänk vad häftiga saker man kan göra på internet...)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0