God Jul!!

Imorgon är det julafton, men då har inte jag tid att skriva för då ska jag och Cassan leka i hagen och ge varandra julkramar.

Idag fick jag min julklapp av lillmatte, ett jättestort fint äpple som hon slagit in med vitt band. Vi öppnade det ihop och sedan fick jag det i min middag, det var jättegott!

Jag och min matte har börjat träna på "travökningar". Jag förstår ganska bra tror jag, man ska sprattla jättemycket med benen, och just nu går det lite fort ibland men när jag blir duktig ska det bara se ut som att jag tar i och springer stort och fort men det ska gå ungefär lika fort som innan. Hmmm, är det inte roligare om det går fort också? Det tycker jag! Lillmatte har iallafall tagit kort på när vi tränar på det, matte och jag. Och min julklapp kommer även finnas med på en bild!
Fnyyyys på er!

Här är jag när jag hjälper matte med avklädning och diskuterar vad vi ska träna på. Jag älskar min matte!

Trycker ni på korten nedanför så blir dom större, supercoolt!
   
På det tredje av dom små korten så ser ni när jag springer i vanlig trav, och dom andra när vi tränar på att ta lååånga steg. Jag tycker jag är duktig på det här faktiskt, det är mycket lättare än att bryta sig ut ur täcken iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0