Spännande dag.

Idag har det hänt mycket. Min lillmatte tog med mig för att bada mig i tvättspiltan, men vi fick stå och köa! Det var ganska spännande för jag hälsade på katten Tiger, och försökte säga hej till barnen som gick förbi. Men jag nådde inte fram! :( och inte kom dom fram till mig heller, konstigt, jag som är så söt!

Lillmatte badade mig, vattnet var lite kyligt men det var okej iaf, jag fick morötter och det är ju alltid mysigt att bli shamponerad. Undra om det är något speciellt tro, eftersom jag skulle vara blank och fin! Det pratades om någon slags "tävling", är det då man har vitt schabrak? Jag tror det... Någon som vet?

Nu ska jag lägga mig och sova i min mysiga box, pratar nog lite med min granne Bamba först, han är så pratsam sådär på kvällen.

Fnyyyyys! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0