Min första tävling!

Idag har jag tydligen tävlat, det var som ett vanligt träningspass, fast alla var finklädda! Jätte roligt! Jag var också finklädd, matte med. Vi sprang omkring ganska länge ute i solen och värmen så när vi väl skulle in i ridhuset var jag lite trött. Men dom som satt i det lilla tornet och på läktaren tittade på mig heeeela tiden, så jag var säkert jätteduktig. Matte och lillmatte tyckte iaf det! 57,6% fick jag ihop, ganska bra förklarade matte, men vi ska träna mera så jag orkar springa fint och lyfta duktigt på benen hela tiden.


Här galopperar jag och matte på utebanan! Det var mysigt och varmt i solen!


Nu somnar jag snart!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0